11 Mayıs 2009 Pazartesi

PAPATYA PASTA


Ve geçen haftanın final pastası; alttaki kayıtlarımdanda okuyabileceğiniz gibi 2 kocaman pastayı bitirip uykusuz kalıp ah bir akşam olsada uyusam diye hayaller kurarken yeni bir siparişle hayallerim son buldu. Cumartesi öğlen bana http://www.ideas4cakes.com/ sitem üzerinden ulaşan Kadir beyin siparişi geldi. Aslında önce pek siparişi almak istemedim çünkü gerçekten kendimi çok çok yorgun hissediyordum ve çok uykusuzdum ancak Kadir beyin bana söylediği burda açıklamak istemediğim bir cümlesi bana siparişi almam için yettide arttı bile. İnanırmısınız cumartesi günü kızımın kreş partisi öğleden sonra bitti ondan sonra pasta için eksik olan malzemeler için alışveriş yaptım, kızımı anneme bıraktım arkasından Winnie the pooh pastayı teslim ettim papatya pastaya başladığımda saat akşamüstü 7.30 idi ve saat gece yarısı 3' te ben hala o kadar yorgunluğa rağmen ayakta papatya kesiyordum:) Sabahta anneler günü için annemi dokuzda kahvaltıya götüreceğimiz için pastanın finalini ertesi güne bırakmak istemedim. EEE azmin elinden hiçbirşey kurtulmazmış. O kadar çok severek bu işi yapıyorum ki yorgunluk, uykusuzluk, şeker hamuru yoğurmaktan parmaklarıma giren kramplar bile vız geliyor.

Sonuç olarak yine cici bir pasta çıktı ortaya...

Not: Uğur böceğinin uğur getirmesi, acil şifalar dileklerimle...

8 yorum:

  1. SABAH SABAH PAPATYALARLA DOLU PASTANI GÖRMEK İÇİMİ AÇTI VALLA. HARİKA GÖRÜNÜYOR.ELLERİN DERT GÖRMESİN.

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canım

    YanıtlaSil
  3. yorulmuşsun ama muhteşem bir pasta olmuş ellerine sağlık canım sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok güzel ellerine sağlık gerçekten sanat eseri gibi olmuş arkadaşım başarılar

    YanıtlaSil
  5. Şirinem yorumların için çok teşekkür ederim. Sağol sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. merhaba,
    ellerine sağlık, pastaların hepsi gerçekten çok güzel. ama bu papatya pastaya tek kelimeyle bayıldım! hayallerimin pastası artık budur...

    YanıtlaSil
  7. Ceren Hanımcım çok teşekkürler, birde fotoğraf makinem güzel çekseydi, pastanın gerçeği çok çok daha güzeldi. Resimde bazı yerleri hep buğulu çıkmış...

    YanıtlaSil
  8. Bu pastayi yapan hanimi nerden bulabilirm ?:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
free counters