1 Ocak 2010 Cuma

YILBAŞI PASTASI VE KURABİYELERİ


Öncelikle herkezin yeni yılını kutlarım. Umarım 2010 yılı geçtiğimiz yıla göre çok çok daha iyi geçer.

Bu yılbaşı pastasını daha önce güzel kızı Melek Naz için hazırladığım balerin pastasını sipariş veren Birol bey, ailesi ve arkadaşları için hazırladım. Kurabiyelerde yılbaşı partisini düzenleyen ev sahiplerine hediyelik olarak hazırlandı.

Daha öncede bahsetmiştim, şeker hamurundan figür yaparken bazen daha önce yapılmış figürlere bakıyorum ama en büyük ilham kaynağım kızımın oyuncakları. Pastanın üzerindeki Noel Baba, kardan adam ve yılbaşı ağacını kızıma yılbaşı için hediye gelen oyuncaklara bakarak yaptım. Aslında hayalimde çok daha farklı bir pasta vardı. Pastayı ev şeklinde yapıp noel babayıda bacasından girerken hayal etmiştim yılbaşı ağacı ve kardan adamda bahçesinde olacaktı ancak aynı zamanda başka kurabiye siparişlerimde olduğu için çok detaylı bir pastaya ayıracak vakit bulamadım. Yinede gayet güzel bir pasta çıktı ortaya...

Hoşgeldin 2010 umarım ülkemize, dünyamıza mutluluk, refah ve huzur getirirsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters