18 Mayıs 2009 Pazartesi

SÜNGER BOB PASTA


Herkeze iyi haftalar diliyorum geçen haftanın pastalarını ancak ekleyecek vakit bulabildim. Geçen hafta canım kızımın doğumgünüydü eh annesi pastacı olunca tabi bol bol pasta kesti benim birtanem. Melissamın ve benim çok severek seyrettiğimiz sünger bob pastamızın kahramanıydı. Açıkcası Sünger bob çizgi filmini bende özellikle saatini bekleyip seyrediyorum sanırım seyretmediğimiz bölümü kalmadı Melissayla.
Kızım için hem gittiği kreşte ertesi günde oturduğumuz sitenin bahçesinde iki ayrı parti düzenledik. Sünger Bob pastası sitemizde düzenlediğimiz parti için hazırlandı. Bana yardımlarını eksik etmeyen sevgili komşularım ve arkadaşlarım Ayça ve İlke' ye burdan teşekkürlerimi bir kez daha ileterim.
Bahçemizde çoluk çocuk çok güzel bir kutlama yaptık. Pastadan geriye eser kalmadı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters