11 Mayıs 2009 Pazartesi

WINNIE THE POOH PASTA








Kızımın kreşinde anneler günü için hazırladığım pastayla beraber aynı gün (ve gece sabaha kadar :) hazırladığım Winnie the pooh pasta. Winnie ve arkadaşları oyun parkında ne güzel eğleniyorlar dimi?

Doğumgünü sahiplerinin isimlerinden de görebileceğiniz gibi toplu doğumgünü kutlamasına hazırlandı pastam. Sevgili arkadaşım Bircan sağolsun doğumgününe 1 gün kala bana haber verdiği için yine bana uykusuz bir gece gözüktü.

Atakan ve Batuhan kızımın en yakın arkadaşlarından Bircan' ın ikiz oğluşları. Atakan ve Batuhan doğduktan bir hafta sonra bende Melissamı dünyaya getirmiştim. Onları bende az kucağımda sallamadım. Hatta Bircanın bakıcıları her işten ayrıldığında biz iki anne 3 bebeğe az bakmadık:)

Arkadaşım sağolsun bir gün kala bana pasta istediğini söyleyince bende bilgisayarımda yabancı sitelerden topladığım pasta resimlerini gönderdim. Onların içinde Winnie ve arkadaşlarının oyun parkında eğlenirken yapılmış bir pastası vardı ve onu beğendi. Açıkcası hiç vakit olmadığı için kaydıraktan kayan pembe domuzcuk galiba bende bilmiyorum:) ve tahterevallideki eşşek ve kaplanı birebir yaptım. Aslında bir pastayı birebir yapmak en sakındığım şey mümkün olduğunca benden birşeyler olsun istiyorum ancak hiç vaktim olmadığı için oturup tasarımını düşünecek vaktim olmadı. Geçen gün burda ismini vermek istemediğim bir pastacı bloğunda benim resminden bakarak yaptığım baby tv treninin aynısının yapıldığını gördüm. Trenin bütün ayrıntılarını şeker hamuruna aktaramadığım için bazı yerlerini kafamdan yani hayal ettiğim şekilde yapmıştım. Ancak aynı treni yapan hanımda herhalde benimle aynı hayal gücüne sahip çünkü birebir aynısı olmuş. TAMAM BENİM MODELİMİN AYNISINI YAPABİLİRSİNİZ ANCAK HİÇ YOKTAN BAŞKA BİR PASTADAN ESİNLENDİĞİNİZİ YAZMALISINIZ BENCE deyip konuyu daha fazla uzatmadan kapatıyorum:)

Arkadaşımın ikizleri 2 yaşına yeğenide 1 yaşına bastığı ve doğumgünleri yakın olduğu için beraber kutlama yapmak istemişler. Bu sebeple sahibi bol bir pasta oldu. Her ne kadar aceleye gelsede gerçekten bittiğinde sonuç çok hoşuma gitti. Bakalım siz beğenecekmisiniz.

Not: Alttada bahsettiğim gibi foto makinemde fotoğrafları çekerken fark etmediğim lekeden dolayı bazı yerler boğuk çıkmış. Bakınız Batuhan yazısı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters