22 Haziran 2009 Pazartesi

SWAROVSKI DÜĞÜN MAKETİ







Tamamen Swarovski kristalleri ve incileri ile bezenmiş düğün maketi pastam. Maket için gerçekten çok uzun süre uğraştım. Kristallerin tek tek dizilmesi baya vaktimi aldı. Ancak ortaya muhteşem bir maket pasta ortaya çıktı. Resimlerde parlaklığı o kadar belli olmuyor ne yazık ki. Maketin gerçek pasta bölümü arkasında. Arka kısmının resmini çekmeyi unutmuşum:)

Mehtap hanım ve Umut bey'in düğünü için hazırladığım maket pasta beni çok uğraştırdı ancak sonucu gören herkez hayran oldu. Günün sonunda yaptığım (tek başıma) pastalar ve maketin resimini en altta görebilirsiniz. Bu arada birde araba pastada yaptım o güne. Herhalde hayatımın deliliği araba pastanında siparişini almak oldu. Bana 2 günlük uykusuzluk ve inanılmaz yorgunluk versede, araba pastayıda aradan çıkardım. Arabanın resmini çekmeyi telaştan unutmuşum.

Maketin üzerindeki gelin ve damadın baş harflerinide Swarovski taşlarla döşedim. Çok şık oldular. Maketin arkasında bulunan kısıma bir dilim pasta yerleştirdim. Oda neyseki sorunsuz halloldu. Benim için 150 kişiye pasta yapmakta çok büyük bir deneyim oldu ve yaptığım pastaların bu kadar çok insan tarafından yenildiğini bilmek güzeldi. Mehtap Hanım ve Umut beye bir ömür boyu mutluluklar diliyorum.

Maketim başka düğün sahipleri için kiralanmayı bekliyor...

1 yorum:

Related Posts with Thumbnails
free counters