28 Şubat 2010 Pazar

PAMUK PRENSES VE YEDİ CÜCELER PASTA



Aklımda bir çok çalışmak istediğim pasta modelleri var. Sipariş gelsede çalışsam keşke dediğim modellerden biride pamuk prenses ve yedi cüceler pastasıydı. Daha önce benimde kızımın arkadaşı olan Ekin için iki pasta hazırlamıştım bu pastalardan birinin tadına bakıpta beğenen Özlem Hanım bana ulaşıpta pamuk prenses pastası istediğini söyleyince gerçekten çok sevindim. İtiraf etmeliyim ki arada bir gece bahçesinden başka pasta yapmak iyi geliyor:)

Açıkcası bu pastada pamuk prensesten çok yedi cüceler ile uğraştım. Cüceleri tamamlamak tam 4,5 saattimi aldı:) Hepsinin yüzlerine isimlerine yaraşır mimiklerini vermek istedim. Ben pasta bittiğinde çok beğendim, dün hazırladığım bu pastayı umarım Özlem Hanım ve kızı Maya'da beğenmiştir.

Maya' ya nice mutlu yıllar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters