28 Şubat 2010 Pazar

GECE BAHÇESİ PASTA

Yine yeniden gece bahçesi:) Daha önce bahsettiğim gibi internet üzerinden bana ulaşan birçok kişi ile güzel diyologlarımız oldu. Hernekadar kendisini göremesemde pastayı eşine teslim etsemde sadece telefonla konuşup hani son günlerin popüler lafı olan güzel elektrik aldığım Cavidan hanımda onlardan biri. Bir senedir içinde bulunduğum butik pastacılık sayesinde gerçekten çok güzel insanlarla tanıştım sizde onlardan birisiniz Cavidan hanım:)

Gece bahçesi pastaları içerisinde en çok beğenilen modelim tombililerin üstte olduğu model ancak dilim sayısı az olan pastalarda malesef tombilileri sığmadığı için üste yerleştiremiyorum. Bu sefer tombilileri öne hahuları yanlara aldım ve gayet güzel durdu. Sanrım küçük boy yuvarlak gece bahçelerini bundan sonra böyle çalışıcam.

Sevgili Cavidan hanıma buradan çok çok teşekkür ediyorum, Boray' a nice mutlu, sağlıklı, uzun bir ömür diliyorum. Ayrıca çok çok geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum... Sevgilerimle...

1 yorum:

  1. Neslihan Hanım merhaba, bana bugün sevinç ve üzüntüyü aynı anda yaşattınız. Yorumunuzu yeni gördüm, inanın duygularımız karşılıklı, sizinle birkaç gün telefonla konuştuk ama o kadar yakın hissettim , o kadar huzurluydum ki, kutlamanın yapı taşı emin ellerdeydi ve herşey çok güzel olacaktı. Herşey çok güzel değil, muhteşem oldu; Pastanın görüntüsü tadı olağanüstüydü.
    Üzüldüğüm nokta ise veda ediyor olmanız, işinizde bu kadar iyiyken başka bir çözüm bulunamazmıydı, bir atölye vs gibi, çocuklar pastalarınızdan mahrum kalmamalıydı, onların mutluluğuyla zincirleme olarak o kadar çok kişiyi mutlu ediyordunuz ki, böyle bitmemeli.
    Emeğiniz için, çocuğumun gözlerinin içindeki pırıltı için sonsuz teşekkürler.
    Sevgiler

    Boray'ın annesi:)

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
free counters