6 Mart 2010 Cumartesi

MICKEY MOUSE PASTA



Geçtiğimiz hafta yine internet üzerinden bana ulaşan çok cici bir hanımla tanıştım. Daha öncedeki kayıtlarımda da bahsettiğim gibi böyle güzel insanlarla tanışmak beni çooookk mutlu ediyor. Merve hanımın daha pastalarının sipariş aşamasındaki pozitif yaklaşımı ve güzel yorumları sayesinde pastalarını daha bir şevkle hazırlamamı sağladı. Hele ki pastaları teslim ederken aldığım o çok güzel tepkiler koltuklarımı kabartmadı desem yalan olur:)

Merve hanımın oğlu Emir'in evde kutlanacak doğum günü partisi için aşağıdaki monster inc pastasını hazırladım. Kreşteki kutlama içinse mickey mouse temalı bir pasta yaptım. Açıkcası bu pastanın modelide bana ait değil Merve hanım sağolsun bana örnek modeller gönderdi yine onlardan bir karışım yaptım. Mickey mouse temalı pastalarda genelde hazır mickey bibloları kullanılmış, şeker hamurundan yapılanlar ise bir kaç örnek dışında facia olmuş ama şunu belirtmeliyim ki mickeyleri yapmak gerçektende zormuş:) Bende elimden geldiğince yapmaya çalıştım. Zaten önemli olan Emir'in beğenmesiydi Merve hanımla kutlamadan sonra yaptığımız telefon görüşmesinde hiç pasta sevmiyen Emir'in pastasından 2 dilim yediğini duymak bana yetti zaten.

Gerçekten resimlerini gördüğünüz pastaları yapmak kolay iş değil, inanılmaz yorucu ve vakit alıcı ama o pastaları teslim ettikten sonraki aldığım o güzel tepkiler herşeyi unutturuyor doğrusu. İnşallah hep böyle gider.

Sevgili Emir'e nice nice mutlu yaşlar diliyorum ve Merve hanıma herşey için çok çok teşekkür ediyorum. Sizi tanıdığım için çok çok memnun oldum Merve hanım. Sevgilerimle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters