28 Ekim 2009 Çarşamba

GECE BAHÇESİ PASTA

Melis'in gece bahçesi pastası.

4 yorum:

  1. merhaba

    ben doğanın annesiyim 1 hafta önce gece bahçeli pasta yapmıştınız kızımın doğum günün için biraz geç oldu ama ellerinize sağlık harika bir pastaydı doğrusu bende dahil omak üzere bayıldık emeğinize sağlık doğrusu ama şunuda söylemek istiyorum ki pasta 10 kişilik demiştiniz ama okadar büyük bir pastaydıki 18 kişiye kısmet oldu tekrar çok teşekkürler bir sonraki seneye görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
  2. Asıl ben teşekkür ederim. Memnun kalmanıza gerçekten çok sevindim. Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. merhabalar.
    bu resimdeki benim kızım melis'in pastası...o kadar güzel ve o kadar lezzetliydi ki....10 kişilik olmasına rağmen 15 kişi doya doya yedi.elinize sağlık neslihan hanım.bir dahaki doğum günümüzde görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun sibel Hanımcım, seneye görüşmek üzere....

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
free counters