11 Aralık 2012 Salı

Tekrar Merhaba :)

Tekrar herkese merhabalar, yaklaşık 2 sene sonra bloğuma çok özlediğim için geri döndüm :) Bu arada bloğuma bir çok yorum gelmiş farkında bile değilim okuyunca çok hoşuma gitti bir çok sipariş vermek isteyenler, neredesin diyenler :) Yokluğum boyunca 2 senedir iş hayatıma geri döndüm tabi herşeyin stresi ayrı iş hayatıda kolay değil hatta bu arada Bağ pastanesi beni şeker hamuru ustası olarak işe almak bile istedi ama şartlar bana göre çok ağır olduğu için kabul edemedim, sanırım bu arada bu işi yapmayı özledim malzemelerimin durduğu dolaplar bana çok hüzünlü bakmaya başladı :) Açıkcası hala pasta yapıcak gücüm yok ama kurabiye yapmaya devam etmeye karar verdim. Eski modellerimi tekrar yayınlıycam şimdi vakit buldukçada yeni modeller çıkarmaya çalışıcam. Bu arada kızım Melissa büyüdü 5,5 yaşında güzel bir kız oldu son bir senedir bir çok reklam filmi ve dizilerde oynuyor :)


Kurabiye siparişleriniz için beni arayabilirsiniz ama malesef çalıştığım için pasta siparişi alamıyorum. Herkese sevgilerrrrr.

Neslihan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters