20 Mayıs 2010 Perşembe

DENİZ KIZI PASTA



Benim canımın içi birtanecik kızım Melissa Giz'imin 3. doğum günü için hazırladığım deniz kızı pastası. Daha önce sipariş için hazırladığım deniz kızı pastasını kızım gördüğünde hayran olmuştu ve dakikalarca pastayı seyretmişti. Bana devamlı doğum gününde deniz kızı pastası yap diyordu. Bende her ne kadar ameliyatlı bol dikişli bir halde olsamda direncimin son noktasına kadar zorlayıp bu pastayı yaptım. Kızımın sabah pastayı gördüğündeki sevincini anlatamam.

Aslında kızım pastasını üflerkenki resimlerini ekleyecektim ancak doğum günümüzü sitemizin bahçesinde yaptığımız için ve o gün inanılmaz rüzgarlı olduğu için resimler çok güzel ve net çıkmamış aralarından seçebilirsem bir kaç güne doğum günü resimlerimizide ekliycem.

Canım kızımmmm seni çok seviyorum, sen benim herşeyimsinnnnnn. Nice mutlu, uzunnnnn ve sağlıklı yıllara birtanem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters