18 Nisan 2010 Pazar

GECE BAHÇESİ PASTA

Çok çok yoğun geçirdiğim iki haftanın ardından en sonunda bloğuma son yaptığım pasta ve kurabiyelerimi ekleme fırsatını buldum. Geçen hafta 3 gün içerisinde 7 pasta ve 60 kurabiye hazırlayarak kendi rekorumu kırdım. Bu 7 pastadan öncede 200 adet gelin-damat kurabiyesi hazırlamıştım. Tabi bu yoğunluk bana 3 gece inanılmaz uykusuzluk ve yorgunluk getirdi. Pazar akşamı nerede nasıl uyuduğumu bile hatırlamıyorum. Ama çok şükür bütün pastalarımı kazasız belasız yetiştirdim ve hepsinden güzel yorumlar aldım. Bu hafta sonuda yine yoğun geçti çok şık nişan kurabiyeleri ve muffinleri hazırladım. Onlarıda bugün makineden aktarmaya vaktim kalırsa ekliycem.

Geçen haftanın iki gece bahçesi pastasından biri Anıl Hanım'ın kızı Özge için hazırlandı. Bu pasta cumartesi sabahı 7,5' ta bitti. Minik Özge kendine Ödde dediği için pastanın üzerine annesi özellikle Ödde olarak ve çiçeklerle yazılmasını istedi. Sevgili Ödde pastasını o kadar çok beğenmişki annesinden birkaç gün önce çok güzel bir mail aldım. Anıl hanımın pasta ile ilgili yorumunuda yakında bloğuma ekliycem. Özge' ye nice mutlu seneler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters