18 Nisan 2010 Pazar

DENİZ KIZI PASTA

İlk defa çalıştığım bir model olan deniz kızı pastasınıda bir yaşını kutlayan Harun bebeğin kız kardeşi için hazırladım. Aşırı yoğunluğumdan dolayı pastanın kenarlarını çok fazla süsleyecek vaktim olmadı malesef. Benim için bu pastanın özelliği kızım Melissanın şimdiye kadar yaptığım pastalar içinde ilk defa bir pastayı bu kadar çok beğenmesiydi. Gelecek ay 3 yaşına basıcak Melissam bu pastayı gördüğünden beri doğum günümde bana deniz kızı pastası yap diyip duruyor öyleki pastayı gördüğünde dakikalarca pastayı seyretti. Aslında ben ona en çok sevdiği Calliou pastasını hazırlamayı düşünüydum ama bakalım ona bir deniz kızı yapmak şart oldu:)
Bu pastayıda geçtiğimiz pazar gününe yaptım o kadar yorgun ve uykusuzdum ki deniz kızını yaparken uykudan kafamın düştüğünü hatırlıyorum:)
Sevgili Kayra' nın da doğum gününü kutluyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters