8 Mart 2010 Pazartesi

Pastalarıma Gelen Yorumlar



Öncelikle benden yorum : Geçen sene Ocak ayında başladığım pastacılık serüvenimde 100'den fazla pasta hazırlamışım. Bugüne kadar çok şükür hiç olumsuz bir yorum almadım. İnşallah hepte böyle devam eder. Pastalarımı teslim ettikten sonra acaba beğenecekler mi, yorumları nasıl olacak diye çok heyecanla bekledim ve hepte çok güzel çok gururlandırıcı yorumlar aldım. Ancak geçen hafta sevgili Emir için hazırladığım mickey ve monsters temalı pastaların siparişini veren Merve hanımın bana yazdığı yorum beni inanılmaz etkiledi. İnanın okurken ağladım, açtım açtım tekrar okudum. Birazdan da printerdan çıktısını alıp duvarıma asmayı düşünüyorum. Merve hanımcım siz gerçekten çok güzel ve çok özel bir insansınız, sizinle tanıştığım için Emir'in pastalarını yaptığım için çokkkk mutluyum. Bana yazdığınız bu inanılmaz güzel satırların sizin kalbinizin ne kadar temiz olduğunun bir göstergesi. Umarım bundan sonrada sizinle görüşme fırsatım olur. Çok çok sevgilerimle, şimdi yorumu aynen aktarıyorum;

Merve Niğdelioğlu - 08.03.2010

Bana ve oğluma hayatımızın en güzel doğum gününü yaşattığı için öncelikle sevgili Neslihan hanıma çok çok çok teşekkür ederek yazıma başlamak istiyorum. Söylemek istediğim çok şey var şöyle başlayayım. Oğlumun doğumgünü için internetten, eşten dosttan pasta arama ve bulma çalışmalarına başladığımda hemen hemen aynı tarz pastalar ile karşılaştım ve yeni bir şey denemeye ya da sıfırdan bir pasta yaptırmaya cesaret edemeyerek oğlum bu pastalar içinde en çok hangisini beğenir diye düşünürken internette karşıma ideas4cakes çıktı. Doğumgününe 4 gün kala Neslihan hanıma telefon açtım ve inanılmaz pozitif bir insanla tanıştım. Öncelikle çok çok tatlı bir insan, 2.5 yaşındaki kızıyla -ki küçük bir çocukla mucizeler yaratmak hiç de kolay değil- uykusuz geceler ve bunca emek verilmiş pastalar yapabiliyor olması beni inanılmaz heyecanlandırdı. Oğlumun vazgeçemediği bir film var monsters inc. Bir de sabahları seyrettiği ve bu aralar çok takıldığı mickey clubhose. Oğluma hem anaokulunda hem de evde kutlama yapacağımız için bu iki pastayı yapmasını rica ettim. Yabancı sitelerden 1-2 film ve pasta görüntüsünü -asla bizim pastamızın yanına yaklaşamaz- sevgili Neslhan'a yolladım. Sadece telefonda ve pastanın tasarımını tamamen kendisi yaptı. Cuma günü geldi ve ben heyecandan ölmek üzereyken söylediği saatte tam 1.30'da camdan bakarken arabanın içindeki pastaları gördüm ve 5 kat yukarıdan nasıl harika olduklarını anlatamam. Koştum kapıyı açtım. Neslihan hanım ile tanıştım. Öncelikle çok çok memnun oldum, inanılmaz tatlı bir insan, pastaları gibi. Pastaları elime alınca neredeyse ağlayacaktım. Bu kadar olağanüstü -kesinlikle abartmıyorum- ve filmi anlatan bir pasta olamaz. Çok uzattım biliyorum ama lütfen okuyun. Çünkü resimlerde göreceksiniz mickey, pluto, Sally ve Wazowski karakterlerinin yüzlerinin güzelliğini görseniz inanamazsınız. Oyuncak gibiler ama hamurdan yapıldığına ancak yerseniz inanırsınız. Bu kadar site gezdim en iyi pastanelere baktım çoğu yamuk yumuk suratlı karakterler koymuşlar pastalarına. Ve ilk defa çalıştığı karakterlerle Neslihan hanım harikalar yaratmış. O kapıların tokmağına kadar detaylar inanılmaz özenli. Bu pastayı daha önce Türkiye'de ilk defa sanırım Neslihan hanım yaptı ve Disney görse lisansını alır herhalde! (Bu karakterler yenmeye kıyılamadı ve buzdolabında saklanıyor oğlumun isteğiyle) Bu arada gören herkes bayıldı 'Nereden aldın?' diye. (Annem de torununun sevdiği kahramanlarla doğumgünü kutlamasının muhteşem olduğunu ve lütfen çok çok teşekkür et benim için dediğini de iletiyorum seni çok öpüyor.) Tabii tadını anlatamadım daha. Tek kelimeyle muh-te-şem. Oğlum bir dilim pastayı bitirebilmiş değildir bugüne kadar sıkı durun tam 2 dilim yedi. Kendimi kaybettim hemen toparlıyorum bu teşekkür yazısını. Unutmadan bir de kurabiyeler var. Hayatımda gördüğüm en güzel kurabiyeler, balon, dondurma, pasta ve lolipop şeklinde oğlum görünce çıldırdı tabii ben de. Aylardır bu anı bekliyordu ve pastaya 2 dakikada bir dolabı açıp baktı.

Son olarak eline, koluna, yaratıcılığına, emeğine sağlık Neslihan. Bu kadar özenli ve sevgi dolu olduğun için. Seninle tanıştığım için çok çok mutluyum ve daha çooook görüşeceğiz. Umarım her hayalin gerçekleşir kızını ve seni çok öpüyorum. Oğlumun pastaları gördüğünde yaşadığı mutluluğu bir anne olarak bana yaşattığın ve en unutulmaz doğum gününe imza attığın için tekrar teşekkürler.

http://www.ideas4cakes.com/ sitesinden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters