5 Şubat 2010 Cuma

Pastalarıma Gelen Yorumlar



Eda Akgün - 05.02.2010

Öncelikle sunu belirticem internet den arastırdıgım pastaların içinde winnie the pooh pastasının karakterlerini en şahane yapan Neslihan Hanım ben gerçekten çok pimpirikliyim ama her nedense bir cesaret adını sanını bilmediğim birine 35 kişilik pasta siparişimi verdim itiraf etmem gerekirse çok endişelendim çünkü ne tadını biliyordum neden dediğim gibi Neslihan Hanım ı tanıyordum ancak karakterleri isim vermiyeceğim en iyi pastaneler bile yapamıyorlar 31 Ocak 2010 saat 15:00 da Levent deki The Play Barn da oglumun 2. dogum gunu kutlamasını yaptık pastayı Neslihan Hanım tam 15:00 de getirdi ve harika görünüyordu acaba tadı nasıldır diye düşündüm açıkçası gerçekten müthişti ben normalde pasta sevmem ama koca bir dilimi yemişim :)) eşimde mide hastası ama onada bugune kadar dokunmayan pasta olarak hafızamıza kazındı tekrar ellerinize saglık Neslihan Hanım sizi biraz bunalttım ama bagıslayın ...

www.ideas4cakes.com sitesinden alıntıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters