6 Şubat 2010 Cumartesi

GECE BAHÇESİ PASTA

Yine son dakikada sipariş aldığım Kerem' in kreşinde ve evinde yapılan doğum günü kutlamaları için hazırladığım gece bahçesi ve altta resmi bulunan sünger bob pastası. Bu iki pastanın yapımına akşamüstü saat 6' da başladım ve ertesi gün saat 3' te teslim edilmesi gerekiyordu. Tabi yine uykusuz ve yorucu bir gece geçirdim. Bana genelde ne kadar zevkli bir işiniz var bende çok yapmak istiyorum diyen o kadar çok arkadaşım ve müşterim var ki. Ama inanın dışarıdan göründüğü gibi kolay değil, o kadar çok detay varki yapılması gereken artık bünyem alıştı sanırım haftanın birkaç günü uykusuz kalmaya. Neyseki iki pastada tam saat 2' de hazırdı. Ama malesef gece bahçesinin etrafındaki tombilileri yetişmedi. Pastanın siparişini veren Esra Hanıma çok teşekkür ediyorum ve Kerem'e nice mutlu yaşlar diliyorum...

1 yorum:

  1. Ahhh.. Ben de İç Mimarım , aynı şeyi hep bana da söylüyorlar. Gına geldi. Bitmiş işler evet çok güzel oluyor ama yapım aşaması konusunu hiç düşünmüyorlar malesef. Ve hep işler son anda gelir, çok kısa zamanda yetişmesi gerekir. Bu bir klasik malesef. Size kolay gelsin Neslihan Hanım. :D

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
free counters