28 Ağustos 2009 Cuma

GECE BAHÇESİ PASTASI


Gerçekten kibarlığına hayran kaldığım kızının her doğumgününde pastalarını zevkle yapacağım Burçin Hanımın kızı Defne için hazırladığım gece bahçesi pastası. Bu pastanın özelliği Defne' nin inek sütüne ve yumurta akına alerjisi olmasından dolayı farklı hazırlanmasıydı. Burçin hanım bana ulaştığında kızının ne yazık ki pastların ana malzemeleri olan yumurta akına ve inek sütüne alerjisi olduğunu ancak 2 yaşına girdiği için pastadan onada yedirmek istediklerini söyledi. Bende nette şöyle bir araştırma yaptım ve yumurtasız kek tarifi buldum ve pastanın alt katını normal hazırlayıp üst katını Defneye özel hazırlamayı teklif ettim.

Pastanın üst katının kremasını keçi sütünden hazırladım. Yine üst katın keki yumurtasız oldu. Her ne kadar süper bir tat olmasada yine de fena değildi ancak keçi sütü kreması ve şeker hamuru pek birbirlerini sevmemiş olacaklarki resimdede görüldüğü gibi üst kat düzgün olmadı ve bolcana şurup akıttı. Birde pasta benden çok çok uzakta oturan Burçin hanımın evine arkadaşı tarafından götürülürken başına gelen kazayı söylemek bile istemiyorum. O kadar üzüldüm ki iki üç aklımdan çıkmadı keşke ben teslim etseydim diye.

Sevgili Defneye nice uzun seneler diliryorum ve seneye pastasını kendi ellerimle ona sağsalim ulaştırmaya söz veriyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts with Thumbnails
free counters