3 Mart 2009 Salı

PAPATYA PASTA


Butik pastalarım bölümüne bu pasta ile başlamak istedim çünkü bu pasta ilk sipariş aldığım yani ilk para kazandığım pasta:) Öncelikle papatya şeklinde sipariş edilmişti ve siparişi veren beyfendi kız arkadaşına supriz yapmak istiyordu kız arkadaşı papatyaları çok severmiş. Biraz araştırdım papatya şeklindeki pastalar çokta hoşuma gitmedi ve siparişin teslim edileceği gün pasta papatya bahçesi olarak değişti.

Açıkcası model sabahtan belli olduğu için bütün günüm papatyaları kesmek, öyle pastanın üzerinde yapışmış gibi durmasınlar diye uçlarını havaya kaldırmak için kurutmak ve içlerinin sarı toplarını yuvarlamakla geçti. Pastanın kenarlarınıda üstü gibi dolduracaktım ancak vakit yetmediği için kenarlarına büyük papatyalar yaptım. Papatya siparişi aldığımda mutlaka üstüne uğur böceği yapmalıyım diye düşünmüştüm oda pastanın hediye gittiği bayanın çok hoşuna gitmiş.

5 yorum:

  1. çok güzel olmuş ellerinize sağlık pastada sanat :)

    YanıtlaSil
  2. çoooooooooooooook güzel

    YanıtlaSil
  3. Masumluğun simgesi olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. ben bu pastayı sipariş edip en sevdiğim arkadaşımın doğum gününe hediye olarak götürdüm herkes bayıldı pastanın içi, dışı kadar güzel ve lezzetliydi ellerinize emeğinize sağlık tekrar çok teşekkür ederrim

    merve ece aras

    YanıtlaSil
  5. sipariş nasıl vereceğiz...

    YanıtlaSil

Related Posts with Thumbnails
free counters